El Centre d'Estudis del Bages oferirà a partir del proper mes de febrer un curs d'iniciació a la paleografia adreçat als socis i al públic en general que anirà a càrrec de la medievalista Raquel Valdenebro Manrique.
El curs es realitzarà al Casal de les Escodines (carrer Sant Bartomeu 50, Manresa) els dissabtes 11 i 18 de febrer i 4 i 11 de març de 10 del matí a 1 del migdia, i constarà d'un total de 12 hores.
El preu del curs és de 30 euros per als socis de l'entitat i de 60 euros per als no associats, fins a arribar a un màxim de 25 persones. Cal fer la inscripció prèvia a la web del Centre d'Estudis del Bages abans del 6 de gener.
Si és necessari, s'entregarà un certificat d'assistència.
El Centre d'Estudis del Bages organitza un curs de paleografia a partir de febrer
Cultura i Mitjans
La formació, que tindrà una durada de 12 hores i es farà al Casal de les Escodines, serà impartida per la medievalista Raquel Valdenebro Manrique
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
01 de desembre de 2022 a
les 21:35
Actualitzat el
02 de desembre de 2022 a les
08:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
