El director francès Olivier Assayas, que porta gairebé quatre dècades fent pel·lícules, ha rebut aquest divendres al vespre al multicines Bages Centre de Manresa un dels premis d'Honor del Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya, el Clam. Abans de rebre el guardó, el director parisenc ha mantingut un diàleg amb la periodista i crítica de cinema Imma Merino.
[intext1]
També s'ha projectat una de les seves pel·lícules més personals, Després del maig. Aquesta projecció ha significat el tret de sortida de la retrospectiva que enguany li dedica el festival, en què es podran veure set dels seus films en versió original i subtitulats al castellà.
A banda d'Assayas, el Clam també entregarà el premi d'Honor a Rodrigo Sorogoyen, Sílvia Munt, Jaume Figueras i Carles Cases.
[intext2]
[noticia]111802[/noticia]
El cineasta francès Olivier Assayas rep un dels premis d'Honor del festival Clam
El director parisenc ha conversat amb la crítica Imma Merino al multicines Bages Centre
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2023 a les 22:04
Actualitzat el 13 d’octubre de 2023 a les 22:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa