Aquest diumenge 3 de març a les 6 de la tarda tornarà el CineXic al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages amb la pel·lícula Supercuc, de Jac Hamman i Sarah Scrimgeour.
Supercuc, recomanada per a infants a partir de 3 anys, és l'adaptació cinematogràfica d'un llibre infantil que ens relata la història d'un cuc que viu al bosc. Gràcies al seu cos llarguerut i les seves habilitats sorprenents, podrà sortir de les pitjors situacions. Tot i això, necessitarà l'ajuda d'un gran amic per escapar-se del malvat llangardaix.
Una pel·lícula encantadora amb personatges entranyables i inversemblants que ens parla de la importància de l'amistat i harmonia entre companys.
La sessió serà a les 6 de la tarda i les entrades es poden descarregar gratuïtament fins als deu anys, i per 3 euros a partir dels onze anys a aquest enllaç.
El CineXic és un projecte impulsat per Òmnium Cultural amb la col·laboració de les distribuïdores Rita&Luca i Pack Màgic.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El CineXic torna a Sant Fruitós de Bages amb la projecció de «Supercuc»
La pel·lícula animada de Jac Hamman i Sarah Scrimgeour es projectarà aquest diumenge al Teatre Casal Cultural
ARA A PORTADA
-
Ferran Estruch deixa l'alcaldia de Cardona després de 14 anys i cedeix el relleu a Lluïsa Aliste Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega dues vegades l'oposició per proposar accions «que ja portem a terme» Pere Fontanals
-
-
El lladre que va deixar sense eines l'afinador de l'orgue: 14 detencions en mig any i una obsessió amb la baixada de la Seu Pere Fontanals
-
Publicat el 29 de febrer de 2024 a les 08:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar
-
Cultura i Mitjans Sallent dona el tret de sortida a les Enramades amb disset espais engalanats
-
Cultura i Mitjans Última setmana per inscriure's a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi es jubilarà a l'octubre després de mig segle a Ràdio Manresa
-
Cultura i Mitjans Castellbell i el Vilar bateja l'arxiu municipal amb el nom de Joan Valls i Pueyo
-
Cultura i Mitjans L'acadèmia de música Musilloc es transforma en un coworking de música i teatre