El Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya (Clam) organitza aquest dissabte, a les 12 del migdia, a l'Espai Plana de l'Om de Manresa, un seminari titulat "Cinema de l'Invisible (absència, presència i aparició)" una proposta de primer nivell que té l'objectiu d'apropar-se a les imatges dels grans genis del cinema. El seminari és obert a tothom i anirà a càrrec del filòsof, professor de cinema i divulgador cultural, Javier Urrutia.
El seminari intentarà explicar de forma pedagògica les mirades dels directors de cinema que han aconseguit representar el més abstracte e intangible que existeix com les emocions i els afectes. Uns altres, han captat la realitat que ens envolta, a través de la fotogènia cinematogràfica. Els primers han capturat allò invisible i els segons, s'han fet invisibles al darrera de la càmera. Tots ells han fet servir el nostre imaginari i la nostra experiència de vida.
Aquesta activitat forma part de les propostes del festival Clam que, amb el títol “Parlem de cinema”, pretenen fomentar el debat, la reflexió i de formació a partir de l'experiència i el coneixement dels professionals del sector.
El Clam organitza un seminari gratuït que s'endinsa en les imatges dels genis del cinema
Tindrà lloc aquest dissabte a la Plana de l'Om, a les 12 del migdia, i anirà a càrrec de Javier Urrutia
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2018 a les 15:25
Actualitzat el 01 de maig de 2018 a les 15:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel