L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha signat un conveni de col·laboració amb el Col·lectiu de Recerca Històrica del municipi per tal que aquesta entitat faci activitats de promoció del patrimoni local i continuï col·laborant en la gestió del Museu de la Memòria de la vinya i el vi, tal com ha fet en els darrers anys.
El conveni estableix que l'entitat assessorarà el museu en la seva tasca de recuperació del patrimoni cultural del municipi i donarà suport per tal d'inventariar els diferents objectes que s'hi poden veure, així com ajudarà en la restauració de les peces que puguin estar malmeses.
Alhora el conveni també estableix que l'entitat s'encarregarà de l'obertura de l'equipament, tots els diumenges d'11 a 13 hores, i organitzarà activitats de promoció del patrimoni i de l'art del municipi.
Aquest conveni, que està dotat amb una subvenció de 3.000 euros, ha estat signat per alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñán Claret, i la presidenta del Col·lectiu de Recerca Històrica, Pilar Purtí i Sors.
El Col·lectiu de Recerca Històrica donarà suport al Museu de Sant Fruitós
També faran tasques de promoció del patrimoni local
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts proposa un pla per limitar la presència de comerços «de baix valor afegit» a Manresa Pere Fontanals
-
La Comunitat Palestina de Catalunya, Premi Pere Casaldàliga a la Solidaritat del Clam Pere Fontanals
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
Publicat el 04 d’agost de 2021 a les 16:20
Actualitzat el 04 d’agost de 2021 a les 16:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Kursaal ofereix descomptes exclusius per tres grans espectacles del primer semestre de 2026
-
Cultura i Mitjans Súria obre les portes de la Fàbrica Abadal per les Jornades Europees de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Les portes obertes a Cal Clarassó atrauen el doble de visitants durant les Jornades de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom
-
Cultura i Mitjans Castellbell i el Vilar renova el suport a la Capella de Música Burés amb un conveni anual
-
Cultura i Mitjans Una caminada pel Camí del Vilar fa viure el patrimoni de Castellbell i el Vilar