El concert de cloenda del Festival TeMa tornarà a Avinyó després que a les dues darreres edicions se celebrés a la Fundació la Plana de Santa Maria d'Oló, segons ha informat l'entitat organitzadors, l'Associació d'Amics de la Música d'Avinyó, i l'Ajuntament d'aquesta població.
Tot i les necessitats logístiques que fan que algunes de les activitats del Festival s'hagin de continuar desenvolupant a altres municipis propers a Avinyó, organització i consistori han acordat que el concert de cloenda, amb la Big Band i el Cor dels TeMA acompanyant un artista convidat que encara està pendent de confirmar, se celebri el 19 de juliol al vespre a la plaça Major del poble.
A banda del concert de cloenda, el Festival TeMA ja té dates i localitzacions assenyalades en el calendari. El 13 de juliol es portarà a terme l'espectacle inaugural al Local Catalunya d'Avinyó. Durant el més de juliol es portarà música a diverses residències de gent gran de la comarca. Del 15 al 18 de juliol es faran monogràfics per a nadons i famílies a diversos espais d'Avinyó. Entre aquestes mateixes dates es faran jam sessions a la Fundació la Plana de Santa Maria d'Oló. Aquesta mateixa fundació acollirà l'estada de jazz / moderna i creativitat del Festival.
El concert de cloenda del Festival TeMA tornarà a Avinyó
Feia dues edicions que se celebrava a la Fundació la Plana de Santa Maria d'Oló
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
26 de març de 2024 a
les 12:24
Actualitzat el
26 de març de 2024 a les
12:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
