Esquirols XXI seran al Kursaal dissabte. Foto: Promoció
La sala gran del Kursaal de Manresa acollirà aquest dissabte 30 d'octubre a partir de 2/4 de 10 del vespre Esquirols XXI, un espectacle creat pel grup de músics Sciurus i que recupera les cançons dels llegendaris Esquirols.
L'espectacle, que es va estrenar amb molt d'èxit el 19 de juny a la sala 2 de l'Auditori de Barcelona, recupera les cançons d'Esquirols amb la voluntat de fer-les sonar tal com el grup les va deixar enregistrades i respectant-ne els arranjaments originals. Els llegendaris Esquirols (Osona-Bages 1973-1985) van conrear un estil proper al folk i amb una evolució que els portà a prop de la cançó d'autor: crítics i compromesos amb el país, la seva gent i la seva evolució com a poble.
Les entrades, que costen 15€, es poden comprar a les taquilles del Kursaal de dimarts a diumenge de 18 a 21h, dissabtes d'11 a 13 i de 18 a 21h, per telèfon (93 8723636) i una hora abans de cada funció, i per internet (www.kursaal.cat).
El concert «Esquirols XXI», dissabte al Kursaal
Cultura i Mitjans
Serà a partir de 2/4 de 10 del vespre a càrrec del grup Sciurus, que faran sonar les cançons d'aquest llegendari grup de folk català
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Redacció
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
28 d’octubre de 2010 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
