Foto de grup dels participants a la semifinal dels Nous Talents. Foto: Catpress
El segon Concurs de Nous Talents de Quin Passeig ja té seleccionats tres dels sis finalistes que competiran en la final del dia 28 de juliol. En la primera semifinal, celebrada ahir al vespre al Canaletes, van sortir guanyadors el grup de hip hop Breaking Flow (format per Sílvia Sanjosé, Alphonso Valves, Núria Soto, Amparo Pérez, Anna Cucurella, Ariadna Bonals, Samantha Martínez, Clàuda Díaz, Mireia Cots i Sara Cortés), que van destacar per la seva coordinació i acurada posada en escena; el duet musical Bob i el Lladre, format per Xevi Collado i Carles Ladrón, que van interpretar dues cançons versionades acompanyades de guitarra; i Le Clôtet avec Garcés, nom darrere el qual hi ha l'intèrpret Hussein Garcés, que va fer una actuació musical d'estil folk grunge.
La semifinal va destacar per l'alta qualitat de les propostes concursants, entre les quals també hi havia les del Mag Caru (Jordi Carulla), que va sorprendre i impressionar amb el seu espectacle de màgia, i Natàlia Garcia, una jove cantant i guitarrista que va interpretar una peça pròpia i una versió de la cançó Fireflies d'Owl City. La segona semifinal del concurs, de la qual en sortiran els altres tres finalistes, tindrà lloc dijous vinent dia 21, a dos quarts de deu del vespre, també al Canaletes.
Famosos al Passeig
D'altra banda, dilluns començarà a emetre's en directe des del Passeig el programa de ràdio Styl Styu, que farà que personatges coneguts visitin al llarg de tot l'estiu aquest punt neuràlgic de la ciutat. L'actriu Anna Barrachina, dilluns, i la cantant i protagonista de Mamma Mia, Mone, dimecres, seran els convidats d'aquest magazine estiuenc que s'emetrà de dilluns a dijous, a les 8 del vespre, des de la terrassa del Quiosc del Mig-Farggi.
El Concurs de Nous Talents del Passeig ja té els tres primers finalistes
Cultura i Mitjans
La primera semifinal va destacar per l'alta qualitat de les propostes concursants
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
15 de juliol de 2011 a
les 15:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
