El Consell Comarcal del Moianès ofereix sis càpsules formatives d'àmbit cultural durant aquests mesos d'octubre i novembre. Totes elles seran en dimarts de 2/4 de 7 a 2/4 de 9 del vespre i en línia. Cal la inscripció omplint aquest formulari.
Les càpsules començaran l'11 d'octubre amb Patrimoni i educació. El perquè de l'educació als espais patrimonials a càrrec de Marta Grassot. El dia 18 serà el torn de Turisme i cultura a càrrec de Sílvia Aulet. El 25 arribarà Arts comunitàries, impartit per Josep M. Aragay.
Ja al mes de novembre, el dia 15 German Rey impartirà Comunicació cultural. El dia 22 es farà Producció i consum cultural a l'era digital a càrrec d'Elena Neira. La temporada de càpsules finalitzarà el dia 29 amb El model de governança d'un equipament o sistema cultural a càrrec de Jaume Colomer.
El Consell Comarcal del Moianès ofereix sis càpsules formatives sobre cultura aquesta tardor
Es faran durant diferents dimarts d'octubre i novembre en línia
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2022 a les 12:48
Actualitzat el 08 d’octubre de 2022 a les 12:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós obre l'Any Pere Clapera amb una exposició sobre el Barça dels anys 50
-
Cultura i Mitjans
Els films del Clam sumen 20 nominacions als Oscar i consoliden el festival al mapa internacional
-
Cultura i Mitjans
La DO Pla de Bages convoca una nova edició del Premi Viu la Pedra Seca per protegir patrimoni
