El Convent de Sant Francesc de Santpedor acollirà aquest proper dissabte, 24 de juny, dia de Sant Joan, a les 9 del vespre l'estrena de Flors, el nou projecte del Cor de Teies. Format per una trentena de dones de Santpedor i altres municipis del Bages, oferiran un concert dedicat a les flors, com a símbol de bellesa, inspiradores, aromàtiques, curatives, màgiques,... i com a elements que ens connecten a la natura i ens evoquen els sentiments més diversos: des d'amor, alegria o gratitud.
Presentaran un espectacle que inclou una dotzena de cançons que passegen per escenes florals diverses, precedides de poemes de la santpedorenca Olga Molina Jiménez, que la mateixa autora recitarà. Sota la direcció de Marc Reguant Vila, Flors comptarà amb la col·laboració dels músics Jaume Sonet Ventosa (piano), Anna Clarena Tomasa (violí), Timothée Kamba Tobias Blanque (percussió), Bernat Molas Pous (violoncel), Mònica Blanque Herrero (contrabaix), Raquel Muñoz Miralles (acordió) i Quim Vives Torrente (trompeta). El muntatge també tindrà la col·laboració de Marta Rabaneda Espinalt (moviment i posada en escena) i Eva Subirana (il·lustracions i disseny).
El concert comptarà amb la col·laboració de l'Ajuntament de Santpedor. L'entrada és lliure però està organitzat amb la modalitat de taquilla inversa, de manera que quan s'acabi el concert el públic podrà fer aportacions econòmiques voluntàries.
El Cor de Teies –nascut a Santpedor el 2016–, va estrenar el novembre passat al Teatre Kursaal de Manresa l'espectacle Sons de lluna. El 2019, juntament amb el Cor Itzi de Llorenç del Penedès, va estrenar també l'espectacle Dones al Teatre Kursaal, un muntatge que van oferir també a l'Auditori Pau Casals de Sant Salvador del Vendrell. I ara fa just dos anys, per Sant Joan de 2021, el Cor de Teies també va estrenar al pati de Cal Clarassó de Santpedor l'espectacle Arrels, amb cançons que parlaven dels orígens. Els dos primer projectes del cor portaven per títol Aigua (2017) i Foc (2018).
El Cor de Teies estrenarà dissabte al Convent de Santpedor l'espectacle «Flors»
Cultura i Mitjans
Aquest és el sisè projecte de la formació coral nascuda el 2016, integrada per una trentena de dones de Santpedor i el Bages
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78) Xavier Sucarrats
-
Societat Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa Pere Fontanals
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
Publicat el
23 de juny de 2023 a
les 17:26
Actualitzat el
23 de juny de 2023 a les
17:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
-
Cultura i Mitjans
Manresa homenatjarà Ferran Costa amb una exposició participativa a Selves i Carner
-
Cultura i Mitjans
El Geoparc de la Catalunya Central programa onze activitats per a l'últim trimestre de l'any
-
Cultura i Mitjans
Kathy Sey porta al Kursaal el monòleg «Títuba. Bruixa, negra i ramera» aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Manresa se suma als Sopars Estellés amb una vetllada popular a la plaça Clavé divendres
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden presentar candidatures al 14è Premi Planes d'Investigació Periodística
