L'espectacular muntatge de Ciutadans aquest dimecres al Kursaal va provocar que la cantada de nadales que tenia prevista l'escola de música l'Esclat no es pogués dur a terme, tal i com estava programada des de feia setmanes. Els joves cantors van haver de traslladar la seva actuació a la plana de l'Om.
La formació espanyolista va omplir l'equipament manresà de recursos tècnics, amb pantalla gegant inclosa al mig del passeig Pere III que juntament amb una furgoneta a dins del pati del Kursaal carregada de bufandes taronges per regalar entre la gent, tapaven visualment i sonora el pati. De manera que, encara que l'espai de davant de l'arbre gegant del Kursaal estava lliure, els nens i les nenes haurien cantat de cara a una furgoneta i amb agents de seguretat col·locats al seu costat just a la porta d'entrada del teatre.
Malgrat l'entudiasme mostrat pels responsables locals de Ciutadans per haver omplert la sala petita del Kursaal, cal tenir en compte que de les 180 places que té l'espai en condicions normals gairebé la meitat no eren útils perquè des del partit taronja s'havia habilitat per a periodistes i la seva pròpia tecnologia: càmeres de peu de gran volum per emetre la imatge a la pantalla gegant, nombrós staff i totes les taules de mescles.
Manresana d'Equipaments Escènics (MEES) ha emès aquest dijous un comunicat per aclarir, davant de diverses informacions que circulen per les xarxes, que Ciutadans no va tenir oportunitat de portar a terme l'acte a la sala gran o al Teatre Conservatori perquè son dos espais que estaven llogats des de feia temps, i que davant d'aquest fet, van llogar la sala petita.
El desplegament de Cs impedeix fer la cantada de Nadal de l'Esclat al pati del Kursaal
Cultura i Mitjans
La pantalla gegant al passeig, les furgonetes i el muntatge de seguretat van impossibilitar que els nens i nenes cantessin on tenien programat des de feia temps
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Cardener Viu es constitueix per oposar-se a la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 de desembre de 2017 a
les 21:27
Actualitzat el
15 de desembre de 2017 a les
13:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Sabadell protagonitzarà la ballada de sardanes de la Festa Major de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Les Sardanes al Cor de Catalunya arribaran a la 47a edició el dilluns de Festa Major
-
Cultura i Mitjans
La Tropical celebrarà el seu concert número 300 durant la Festa Major de Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Casino de Manresa estrena temporada amb una exposició que fusiona art i escriptura
-
Cultura i Mitjans
Manresa acollirà al setembre una conferència sobre l'univers artístic de Josep Maria Subirachs
-
Cultura i Mitjans
La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes
