Poc a poc es van coneixen nous detalls de la pel·lícula Xtremo, que la productora ShowRunner començarà a rodar en diversos punts del Centre Històric de Manresa a partir de dijous per a Netflix.
Daniel Benmayor serà el director de la pel·lícula. Benmayor ha dirigit la multipremiada Bruc, o Hitman 2 i Tracers més recentment. Amb Bruc va obtenir 12 premis Gaudí l'any 2012, inclòs el de Millor Pel·lícula en Llengua Catalana.
Dels actors que hi participaran han transcendit dos noms: Óscar Casas i Óscar Jaenada. Tot i la seva joventut, Óscar Casas ha participat en més de deu pel·lícules, des d'El orfanato fins a El sueño de Iván o Los Rodríguez y el más allá, i en disset sèries, Planta 25 (FORTA), Águila Roja (TVE) i Cuéntame como pasó (TVE), entre les més conegudes.
Óscar Jaenada apunta a protagonista d'Xtremo, i entre el seu currículum hi ha més de 25 pel·lícules, inclosa la seva participació en un dels films d'Els pirates del Carib. El 2006 va guanyar un Goya al Millor Actor pel seu paper de Camarón a Camarón i també va estar nominat el 2004 pel seu paper a Noviembre i el 2010, als Gaudí, per la seva feina a Trash.
No es coneixen més detalls de la pel·lícula que inclús no té encara ni el seu nom d'Xtremo definitiu.
El director de la premiada «Bruc» conduirà la pel·lícula de Netflix que es rodarà a Manresa
Daniel Benmayor dirigirà els actors Óscar Casas i Óscar Jaenada a "Xtremo"
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 de novembre de 2019 a
les 18:13
Actualitzat el
04 de novembre de 2019 a les
18:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria dedicarà l'acte central de l'Any Magí Fàbrega al seu llegat acadèmic i humà
-
Cultura i Mitjans
El manresà Jordi Roca, finalista d'un festival internacional de fotografia a Sarajevo
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recuperarà La Sala cooperativa com a nou espai cultural i social
-
Cultura i Mitjans
Una exposició a Súria reinterpreta el patrimoni del Poble Vell a través de la mirada dels alumnes
-
Cultura i Mitjans
Balsareny celebrarà dissabte la XIV Trobada Gegantera amb l'aniversari d'en Joan i la Mariona
-
Cultura i Mitjans
«Gens familiars» s'estrena al Kursaal amb dues funcions després de guanyar el Premi El Galliner
