La cantant portuguesa Sara Correia, una de les grans representants de la nova generació del fado, ha estrenat aquest divendres al vespre a la Fira Mediterrània de Manresa el seu darrer treball, Liberdade (Universal, 2023), que veurà la llum el 13 d'octubre. El nou treball arriba tres anys després del disc Do coraçao (2020), amb què va ser guardonada amb el Premi Play a Millor Àlbum de Fado i nominada als Latin Grammy.
La de Correia és una de les deu propostes que ha programat la Mediterrània vinculades a Galícia i Portugal. A més, també ha acollit una delegació de professionals i programadors d'aquestes zones.
Com cada any, la Fira Mediterrània obre un pont que va més enllà de la Mediterrània i enguany ha posat el focus en l'escena musical gallega i portuguesa. A banda de Correia, el certamen també ha programat altres noms com el duet Caamaño & Ameixiras, Fillas de Casandra, Caldo o Pongo. L'objectiu del festival és conèixer noves escenes i maneres de treballar les músiques d'arrel i que es puguin genera intercanvis artístics i professionals.
El fado es fa un lloc a la Fira Mediterrània de la mà de la cantant portuguesa Sara Correia
L'artista ha estrenat a Manresa el seu darrer disc, "Liberdade"
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
Publicat el 06 d’octubre de 2023 a les 22:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
-
Cultura i Mitjans
El documental iranià «Put your soul on your hand and walk» triomfa al Festival Clam 2025
