El Festival a Granera portarà aquest dissabte a partir de les 6 de la tarda a la Masia del Carner el grup finalista al Concurs Sons de la Mediterrània 2020 Cal Klezmer Trio amb el seu espectacle íntim i explosiu Una volta al món el 80 minuts.
El grup, format per Xavi Pendón al clarinet i tenora, Xavi Torras a la guitarra i Franco Molinari al contrabaix, recorre algunes de les cançons més representatives de la música Klezmer, amb una formació típica de l'estil clarinet - guitarra - contrabaix. Com si d'un petit viatge es tractés, també oferiran sonoritats d'altres músiques: choros brasilenys, tango rioplatense, sardanes catalanes o lamentacions gitanes. El grup oferirà cançons tradicionals i populars, tant catalanes com de compositors d’arrels jueves.
El preu de l'entrada és de 10 euros. Cal reservar al 627563044 o al 639640434. El Festival a Granera és organitzat per les Joventuts Musicals de Moià i l'Ajuntament d'aquest municipi del Moianès.
El Festival a Granera programa Cat Klezmer Trio aquest dissabte
El grup farà "Una volta al món en 80 minuts" a la Masia del Carner
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2022 a les 17:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
