El Festival de Granera - Viu la Música al Parc portarà el proper dissabte a les 7 de la tarda a la Font de la Torre un concert de jazz a càrrec d'Alba Alsina Quartet.
Alba Alsina és una jove saxofonista gironina amb una sensibilitat, delicadesa i enfocament excepcionals. Aquest és el concert debut de presentació del seu primer disc El Principio, íntegrament compost i liderat per ella, on el jazz i el flamenc-jazz són còmplices de les seves melodies. Acompanyada d'una banda de talents joves del jazz nacional, plegats faran vibrar el públic amb energia.
El preu de l'entrada és de 10 euros. Cal reservar les entrades per Whatsapp al 627563044.
Degut a les mesures per evitar la Covid-19 serà obligatori l'ús de mascareta per part del públic i respectar les distàncies de seguretat. La programació es podrà veure alterada o posposada pel mateix motiu.
El Festival de Granera portarà l'Alba Alsina Quartet dissabte a la Font de la Torre
El jazz i el flamenc-jazz són còmplices de les seves melodies
ARA A PORTADA
-
Detenen 19 joves, 12 dels quals menors, per robatoris violents i agressions grupals a Manresa Pere Fontanals
-
Manifestació inèdita dels mestres del Bages: en bicicleta fins a Barcelona per la C-55 Pere Fontanals
-
-
Troben el cos sense vida de l'home de 80 anys que buscaven a Pinós des de dilluns a la tarda Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
18 d’agost de 2021 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa obrirà el campanar al públic
-
Cultura i Mitjans
Abacus Manresa acollirà la presentació d'«Una casa sense diaris» amb Ariadna Oltra
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós descobreix Pineda i Sant Iscle en una caminada de patrimoni local
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa mostra l'univers visual de Joan Fontcuberta
-
Cultura i Mitjans
La Festa del Castell celebrarà l'onzena edició amb dansa, màgia i caminada popular
-
Cultura i Mitjans
El Casino acollirà aquest cap de setmana la 36a exposició i la fira del bonsai
