El festival Vibra de Manresa es reformularà en la seva tercera edició, prevista pel juny de 2022. Passarà a anomenar-se festival Flames i es concentrarà en dues úniques jornades, el 23 i 24 de juny. No obstant això, mantindrà el mateix escenari, el Palau Firal.
L'organització ha donat a conèixer els primers noms del cartell i ha posat les entrades a la venda: els valencians ZOO, que es troben en mig de la gira de presentació del seu nou àlbum Llepolies; Los Chikos del Maíz, que el proper any celebren el seu XV aniversari com a banda; i la rapera JazzWoman. El festival, que si les mesures sanitàries ho permeten es farà a peu dret, comptarà amb un total de deu concerts.
El festival Vibra de Manresa passa a anomenar-se Flames i es concentrarà en dos dies
Cultura i Mitjans
El cartell de 2022 comptarà amb Zoo, Los Chikos del Maíz i JazzWoman
ARA A PORTADA
-
Successos Sis noves detencions eleven a 14 els joves arrestats després de la manifestació d'estudiants de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa acollirà la primera Diada del Videojoc en Català amb una jornada oberta a tothom Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Memoria.cat publica un documental sobre el centenari dels Magatzems Jorba de Barcelona Pere Fontanals
-
-
Publicat el
15 de desembre de 2021 a
les 21:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Rosaleda de Sant Fruitós celebra una nova edició del Castaween amb terror i castanyes
-
Cultura i Mitjans
«Tanit», una història sobre la infància i els vincles familiars, arriba a deu municipis del Bages i el Moianès
-
Cultura i Mitjans
Una invitació a sopar posa a prova una parella a punt de casar-se a «Un joc indecent»
-
Cultura i Mitjans
Ariadna Chmelik tanca el cicle de les suites de Bach per a violoncel sol a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Sweet Marta & Johnny Bigstone traslladen l'old blues del segle XX al FeMBlues de Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori acull una versió esbojarrada i irreverent d'«Els miserables»
