Aquest diumenge, a les 7 de la tarda, el Festival Viñas ha programat a Les Faixes de Moià un espectacle refrescant per a tots els públics, que presenta els secrets de l'òpera en clau d'humor, mentre escoltem les àries més famoses del repertori dels 3 Tenors, de la companyia Il·luminati.
Ser tenor és molt dur. Sempre al límit. Sempre més amunt. Sempre més fort. Sempre més llarga, la nota. I en el moment més inesperat, el gall. Gàrgares, farigola i bufandes a 35 graus a l'ombra. Passió exacerbada, melodies inoblidables, lirisme excels que desemboca en la raó de l'existència del tenor: el "pinyol", que el pot cobrir de glòria o enfonsar-lo en la misèria.
Reunits, per fi, un cop més, els Tres Tenors han trobat un forat a les seves atapeïdes agendes internacionals per acudir a la ineludible cita amb el seu públic. En aquest concert ens oferiran un recull de les més belles i conegudes melodies d'avui i de sempre.
La reserva d'entrades, que tenen un preu de 20 euros, s'ha de fer per whatsapp al 639 640434, per email a moia@joventutsmusicals.cat i per telèfon al 93 4361471
El Festival Viñas porta els 3 «Tenors», diumenge a Moià
A Les Faixes a partir de les 7 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2021 a
les 19:30
Actualitzat el
17 de juliol de 2021 a les
19:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presentarà dimecres una tardor amb més de 70 propostes culturals
-
Cultura i Mitjans
Les colles bastoneres de Castellbell i Rajadell participen en una trobada internacional a Portugal
-
Cultura i Mitjans
Òmnium i l'Ajuntament de Manresa reclamen reforçar el català a l'escola i l'esport
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebrarà la festa final del Pla Educatiu d'Entorn amb activitats obertes
-
Cultura i Mitjans
La Seu consolida el Cicle d'Orgue Magí Pontí amb quatre concerts i una xerrada divulgativa
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues descarreguen a Calaf el primer castell de vuit de la temporada
