El grup de teatre de l'ACR de Fals ha triomfat aquest passat dissabte a l'Auditori de Prada de Conflent on ha representat l'obra "Principi d'Arquímedes" en el marc de la programació de la Universitat Catalana d'Estiu que s'hi celebra aquest mes d'agost. Els de Fals hi van actuar en representació de la Federació Catalana de Teatre Amateur.
La representació va ser tot un éxit i van poder veure l'obra gent arribada de tots els racons de Catalunya, les Illes Balears i fins i tot l'Alguer. També molts catalans del nord van fer parada a l'auditori per gaudir del teatre.
Un cop acabada l'obra, es va fer un fòrum obert sobra la desconfiança i la sobre-protecció dels pares cap als propis fills, que és el tema troncal de l'obra.
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 20 d’agost de 2018 a les 20:22
Actualitzat el 20 d’agost de 2018 a les 20:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»