El grup de teatre de l'ACR de Fals ha triomfat aquest passat dissabte a l'Auditori de Prada de Conflent on ha representat l'obra "Principi d'Arquímedes" en el marc de la programació de la Universitat Catalana d'Estiu que s'hi celebra aquest mes d'agost. Els de Fals hi van actuar en representació de la Federació Catalana de Teatre Amateur.
La representació va ser tot un éxit i van poder veure l'obra gent arribada de tots els racons de Catalunya, les Illes Balears i fins i tot l'Alguer. També molts catalans del nord van fer parada a l'auditori per gaudir del teatre.
Un cop acabada l'obra, es va fer un fòrum obert sobra la desconfiança i la sobre-protecció dels pares cap als propis fills, que és el tema troncal de l'obra.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2018 a les 20:22
Actualitzat el 20 d’agost de 2018 a les 20:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
-
Cultura i Mitjans
La presentació de «Pioneres» omple el Casino
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa presenta un simulador de realitat virtual per revolucionar la formació minera a Europa
