El grup de teatre Esplai Navarclí estrena la comèdia «Un avi guillat i la veïna del costat»

La manresana Sílvia Sanfeliu dirigeix aquesta comèdia original escrita pel navarclí Joan Antoni Fernández

Publicat el 04 de juny de 2022 a les 22:51
Actualitzat el 04 de juny de 2022 a les 23:00
Després de dos anys aturats per la pandèmia, el grup de teatre de l'Esplai Navarclí reprèn la seva activitat presentant la comèdia Un avi guillat i la veïna del costat, una obra original del periodista navarclí Joan Antoni Fernández que dirigeix la dramaturga i professora de tallers de teatre manresana Sílvia Sanfeliu.

Un avi guillat i la veïna del costat és una comèdia esbojarrada oberta a tots els públics, que explicarà la història de com la pau i la tranquil·litat a la llar del matrimoni Borinot entra en combustió quan l'avi fuig de la Residència per tornar a casa per "conviure" amb la família. Tot es complicarà més encara amb l'arribada d'una nova veïna molt atractiva i amb unes amistats molt perilloses. 

Es fan dues representacions a l'Auditori Agustí Soler i Mas de Navarcles. Aquest dissabte s'ha portat a terme la primera i diumenge es podrà tornar a veure l'obra a les 6 de la tarda.

Les entrades tenen un preu de 8 euros per al públic en general i 7 euros pels socis de l'Esplai ja estan a la venda a les taquilles del teatre o a través d'Internet.

L'obra forma part de la programació de la Setmana de la Gent Gran que organitza l'Ajuntament de Navarcles, amb actes que tindran lloc del 2 a l'11 de juny.