Un home amb ulleres de pasta. Foto: Promocional
La peça teatral Un home amb ulleres de pasta, de Jordi Casanovas i guanyadora del Premi Time Out atorgat ahir per aquesta revista, es podrà veure a la sala petita del Kursaal el dijous, 1 de desembre vinent.
Amb aquesta paròdia sobre el "patiment" de la generació dels que superen, per poc, els trenta anys, "Un home amb les ulleres de pasta" és l’obra amb què Jordi Casanovas va inaugurar la sala FlyHard, un petit teatre de Barcelona que va obrir amb la seva companyia l’octubre del 2010.
Un home amb ulleres de pasta
Dijous, 1 de desembre – 21 h
Sala Petita
Kursaal – Sala Petita
Director: Jordi Casanovas Güell
Intèrprets: Roser Blanch, Clara Cols, Pablo Lammers, Sergio Matamala
"Un home amb ulleres de pasta" és una obra generacional, sobre el dolor més gran que pateix la generació que superen, per poc, els trenta anys, com la Laia, l'Òscar, el Miquel i l'Aina. Ganes de triomfar, dubtes existencials, fracassos amorosos, incapacitat pel compromís, apatia, desil·lusió, inestabilitat econòmica.
Tot això, dóna, tant per una comèdia, com per una història de terror. I han fet totes dues les coses, una comèdia que es converteix en una història de terror.
El Kursaal acollirà desembre «Un home amb ulleres de pasta»
El muntatge ha rebut el premi Time Out a la millor peça teatral
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2011 a les 19:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
-
Cultura i Mitjans
La nova Cavalcada de Reis de Manresa convenç en escena, però pateix pel fred
-
Cultura i Mitjans
Manresa rep el príncep Assuan i les llargues cues per lliurar la carta als Reis
-
Cultura i Mitjans
Cap d'Any festiu a Sant Fruitós amb activitats familiars i música en directe al pavelló
