Música en directe, sortejos i algunes sorpreses, aquest dijous, 9 de juny a les 7 de la tarda a la sala gran del Kursaal, durant la presentació de la nova temporada de la programació de tardor. Una gala en què s'explicaran les més de 60 propostes de la nova temporada i que comptarà amb la participació d'alguns dels artistes que entre els mesos d'agost i desembre actuaran als escenaris del Kursaal, Conservatori i Plana de l'Om.
És el cas de Lídia Pujol que interpretarà Nada de nada, Marc Parrot que presentarà un dels temes del seu nou disc Els fets i l'atzar i també hi haurà l'actuació del Cor de Teies amb Adiemus de Karl Jenkins.
En la presentació s'intercalaran les descripcions dels espectacles, -classificats en teatre, música amplificada i música clàssica o no amplificada- amb intervencions musicals. Cristina Gonzàlez, responsable del Servei Educatiu i cap de taquilles i Jordi Gener, cap de sala del Kursaal i actor polifacètic, seran els encarregats de presentar l'acte.
L'accés a la presentació és gratuït però cal recollir les invitacions prèviament a les taquilles del teatre o per internet.
[h3]Venda de les entrades dissabte, 11 de juny[/h3]
El dissabte, 11 de juny a partir de les 10 del matí es podrà comprar l'abonament del Toc de Teatre i Toc d'Òpera. I una hora més tard, a partir de les 11 del matí es posaran a la venda les entrades soles dels espectacles de l'abonament del Toc de Teatre i tota la resta dels espectacles de música, teatre, circ, òpera i dansa. Així com, els abonaments del Toc de Sala Petita i Toc Obert.
[noticia]103784[/noticia]
El Kursaal acollirà dijous la gala de presentació de la programació de tardor
Cultura i Mitjans
En un acte conduit per Cristina Gonzàlez i Jordi Gener que comptarà amb les actuacions de Lídia Pujol, Marc Parrot i El Cor de Teies
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
08 de juny de 2022 a
les 18:02
Actualitzat el
08 de juny de 2022 a les
18:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
-
Cultura i Mitjans
Carles-Jordi Guardiola dona a l'Arxiu Comarcal un exemplar únic de la «Passió» de Manresa del 1798
-
Cultura i Mitjans
La pluja converteix l'Aplec de Coaner en un congrés sobre el seu patrimoni monumental i natural
-
Cultura i Mitjans
«Pla per Roig» recrearà al Kursaal l'entrevista de Montserrat Roig a Josep Pla del 1972
-
Cultura i Mitjans
El Govern tria una nau a Sant Fruitós per ubicar-hi la Reserva Nacional de museus el 2030
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
