Música en directe, sortejos i algunes sorpreses, aquest dijous, 9 de juny a les 7 de la tarda a la sala gran del Kursaal, durant la presentació de la nova temporada de la programació de tardor. Una gala en què s'explicaran les més de 60 propostes de la nova temporada i que comptarà amb la participació d'alguns dels artistes que entre els mesos d'agost i desembre actuaran als escenaris del Kursaal, Conservatori i Plana de l'Om.
És el cas de Lídia Pujol que interpretarà Nada de nada, Marc Parrot que presentarà un dels temes del seu nou disc Els fets i l'atzar i també hi haurà l'actuació del Cor de Teies amb Adiemus de Karl Jenkins.
En la presentació s'intercalaran les descripcions dels espectacles, -classificats en teatre, música amplificada i música clàssica o no amplificada- amb intervencions musicals. Cristina Gonzàlez, responsable del Servei Educatiu i cap de taquilles i Jordi Gener, cap de sala del Kursaal i actor polifacètic, seran els encarregats de presentar l'acte.
L'accés a la presentació és gratuït però cal recollir les invitacions prèviament a les taquilles del teatre o per internet.
[h3]Venda de les entrades dissabte, 11 de juny[/h3]
El dissabte, 11 de juny a partir de les 10 del matí es podrà comprar l'abonament del Toc de Teatre i Toc d'Òpera. I una hora més tard, a partir de les 11 del matí es posaran a la venda les entrades soles dels espectacles de l'abonament del Toc de Teatre i tota la resta dels espectacles de música, teatre, circ, òpera i dansa. Així com, els abonaments del Toc de Sala Petita i Toc Obert.
[noticia]103784[/noticia]
El Kursaal acollirà dijous la gala de presentació de la programació de tardor
Cultura i Mitjans
En un acte conduit per Cristina Gonzàlez i Jordi Gener que comptarà amb les actuacions de Lídia Pujol, Marc Parrot i El Cor de Teies
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Successos Fiscalia de Menors també demana l'internament tancat per als dos nous detinguts pel crim de Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
08 de juny de 2022 a
les 18:02
Actualitzat el
08 de juny de 2022 a les
18:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Quatre propostes de ball participatiu prendran part en l'Humus Mediterrani 2026 a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Fumera torna a Sallent del 9 al 14 de setembre amb sis dies de festa
-
Cultura i Mitjans
Dalí, Brossa, Perejaume i Mariscal revelen la seva ànima barroca al Museu del Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà el 19è aniversari de Bon Rotllo amb sardanes
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
