La sala gran del Kursaal acollirà aquest dissabte 25 de març en dues funcions, a les 5 de la tarda i a les 8 del vespre, l'espectacle L'il·lusionista d'en Peyu, que té les entrades exhaurides des de fa setmanes.
Tot i que no és pròpiament un espectacle de màgia, L'il·lusionista interpel·la l'espectador amb el truc més antic de tots: la màgia del teatre. En aquesta ocasió la il·lusió d'en Peyu ha estat endinsar-se en el món de les cartes, l'escapisme, els conills que surten del barret... esperant sorprendre al públic i esperant, sobretot, que la gent es deixi sorprendre.
Cal despreocupar-se d'intentar trobar explicacions lògiques de tot el que passa sobre l'escenari, a vegades hi ha coses que simplement no tenen explicació, i sovint són les més divertides. Riure pel simple fet de riure, amb el mateix objectiu irrellevant que un mag endevina la carta a un espectador.
En Peyu convida, a través del teatre, a anar a l'essència més primitiva de la vida: deixar-se il·lusionar.
El Kursaal acollirà dissabte en dues funcions el nou espectacle d'en Peyu, «L'il·lusionista»
Les entrades per al monòleg estan exhaurides des de fa setmanes
ARA A PORTADA
-
El carrer Guimerà inicia la fase central de les obres amb canvis destacats de mobilitat Pere Fontanals
-
-
CGT denuncia una agressió a un escombriaire de Manresa i reclama més protecció laboral Pere Fontanals
-
-
Althaia amplia l'oferta docent i formarà per primer cop residents en Psiquiatria infantil i Farmàcia Redacció
Publicat el 22 de març de 2023 a les 23:28
Actualitzat el 22 de març de 2023 a les 23:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu tanca la tercera edició amb 271 fotos i consolida el projecte al Bages
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Manresa tanca un Nadal multitudinari amb més de 10.000 persones a la Cavalcada
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jo Jet i Maria Ribot revisiten el «Rossinyol» tradicional amb un nou senzill de comiat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
