El Kursaal acollirà diumenge una lectura dramatitzada de l'obra «El rol d'en Pol», de Xavier Boada

És l'obra guardonada amb el Premi Galliner a textos Teatrals 2022

Publicat el 28 de novembre de 2023 a les 19:58
L'obra guanyadora de la quarta edició del premi El Galliner de textos teatrals, El rol d'en Pol, de Xavier Boada Playà, es podrà veure el aquest proper diumenge a les 12 del migdia a la sala petita del Kursaal en una lectura dramatitzada del text dirigida per Sílvia Sanfeliu i interpretada per Pol Cases Freixenet, Jordi Vilagut Tresserra, Montserrat Izquierdo i Montserrat Buscart, alumnes de l'Aula d'Adults de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal.

El rol d'en Pol descriu a través d'uns diàlegs àgils, el fet que molts joves del nostre país, per desenvolupar el seu talent i els seus somnis, hagin de viure lluny de casa. Relacions, somnis... un gir inesperat de guió ens aboca cap un conflicte: som lliures? Quin és, de fet, el nostre rol? L'ambient, a París, amb la música com a marc emocional, proposa una peça teatral ben diferent.  

Xavier Boada Playà  (Sarrià, 1949) és metge cardiòleg, viu a Manresa des de fa prop de cinc dècades, al llarg de les quals ha exercit en aquesta ciutat i a Berga. Amant del mar i  la muntanya, de voltar món, de l'art i la cultura, des del tombant de segle ha gaudit d'escriure. Novel·la  històrica com la publicada Paradisos o miratges seguida d'altres com Lioixa i l'oratPotser ho volien els déus, Fagedes de sang, la contemporània Un noi ben estrany, l'evocadora d'un futur que ja és aquí Memòries del Paradís, alguna de gènere híbrid com Tot plegat, comèdia anticipant incursions en el terreny dramàtic com Amb els ulls clucs, De desig i de fang, Dotze Òscars

L'accés a l'espectacle serà gratuït i amb entrada lliure.