El Kursaal acollirà divendres «Postals presents per a una mare absent» pel Dia Mundial de l'Alzheimer

L'espectacle de Pep Garcia Orri és una mirada a l'Alzheimer amb piano, sorra i paraules

Publicat el 20 de setembre de 2023 a les 19:59
Actualitzat el 20 de setembre de 2023 a les 20:22
Amb motiu de la commemoració del Dia Mundial de l'Alzheimer, que se celebra cada any el 21 de setembre, un dia després, aquest divendres, 22 de setembre a les 8 del vespre torna a la Sala Petita del Kursaal l'espectacle Postals presents per a una mare absent, un muntatge amb una mirada emotiva i tendra que compta amb dibuixos de sorra de Toni Ortiz, la música de la pianista Elisenda Duocastella i la narració de Pep Garcia.

Amb la sorra que apareix, es dilueix, es transforma, s'insinua, s'esborra... desapareix i només queden essències, records, emoció... Amb la música d'un piano en directe que embolcalla una història emocional capturada en instants precisos i vitals... Amb les paraules del llibre Postals presents per a una mare absent (Edicions l'Albí 2018) del mateix Pep Garcia, compartides en viu i en harmonia amb el traç de la sorra i el so del piano.

Les entrades per veure l'espectacle Postals presents per a una mare absent tenen un preu de 12 euros (10 euros per a majors de 65, menors de 30 anys i carnet Galliner), i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2sI120OiONA[/youtube]