[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=jlWdLh-vkJQ[/youtubedestacat]
La sala gran del Kursaal acollirà aquest diumenge a les 6 de la tarda l'espectacle de dansa Fiblades, protagonitzat per una vintena de dansaires de l'Esbart Sant Jordi de Gironella, l'Esbart Dansajove de Navàs i l'Esbart Vila de Sallent. Totes tres entitats conformen La Llançadora, la Xarxa de Dansa d'Arrel de la Catalunya Central, un espai compartit que pren la dansa d'arrel i la cultura popular com a base per als seus espectacles. Fiblades parla del que els uneix, del llegat de les colònies i el tèxtil de les tres poblacions que ha marcat la història del patrimoni català.
Fiblades és un relat real i sincer d'històries que han quedat oblidades o soterrades en la por, la misèria i el silenci, una mirada des d'una altra perspectiva que dona visibilitat a un fragment de la nostra memòria històrica.
Les entrades per veure l'espectacle Fiblades tenen un preu de 15 euros (12 euros menors de 30 anys i carnet Galliner i 6 euros per a majors de 65 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
El Kursaal acollirà «Fiblades», protagonitzat per dansaires dels esbarts de Gironella, Navàs i Sallent
El muntatge, inspirat en el llegat que el tèxtil va deixar en aquestes poblacions, compta amb la direcció artística de Núria Hontecillas
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2023 a les 21:06
Actualitzat el 16 de novembre de 2023 a les 21:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acull la presentació de «Cròniques de la veritat prohibida»
