Aquest proper dilluns i dimarts, dies 7 i 8 de març, el Teatre Kursaal acollirà la 5a trobada dels Clubs de Lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. La trobada comptarà amb l'assistència de 1.300 lectors provinents de tota la província de Barcelona, que gaudiran de la representació, en exclusiva, de l'obra de teatre "El Test", una comèdia de Jordi Vallejo dirigida per Cristina Clemente, i representada per David Bagés, David Vert, Dolo Beltrán i Mima Riera.
EL dilluns, 7 de març, la presentació de l'acte anirà a càrrec de Genís Sinca, amb la presència de Martí Pujol (Vicepresident tercer de la Diputació de Barcelona) i Valentí Junyent (alcalde de Manresa).
El dimarts, 8 de març, la presentació de l'acte anirà a càrrec de Genís Sinca, amb la presència de Josep González Cambray (coordinador de l'Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona) i Anna Crespo (regidora de Cultura i Joventut de Manresa).
Més de 120 clubs de lectura, procedents de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona, assistiran a les funcions de l'obra teatral "El Test", una comèdia on l'Héctor i la Paula s'hauran d'enfrontar al dilema d'escollir entre 100 mil euros ara mateix, o 1 milió d'aquí a deu anys. En acabar la funció hi haurà una xerrada amb els actors.
Durant les dues tardes, que durarà la trobada, els més de 10 autocars provinents de tota la província de Barcelona aparcaran al C/ Carrasco i Formiguera per facilitar l'arribada de tots els assistents al Teatre Kursaal.
El Kursaal acollirà la trobada de Clubs de Lectura de les biblioteques de la Diputació
Cultura i Mitjans
Més de 1.300 lectors assistiran a l'acte que tindrà lloc el dilluns i dimarts, 7 i 8 de març, amb la representació de l'obra de teatre "El Test"
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
05 de març de 2016 a
les 20:10
Actualitzat el
05 de març de 2016 a les
20:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
