El Teatre Kursaal de Manresa es va inaugurar el 20 de febrer del 2007, després d'un singular procés de recuperació, amb una gran implicació del teixit social i cultural de la ciutat. Aquest proper 20 de febrer farà 17 anys d'aquella data i per celebrar-ho del 17 al 21 de febrer el Kursaal oferirà un abonament especial de dos espectacles (a escollir d'entre un total de disset propostes diferents) a un preu de 17 euros.
L'abonament es podrà fer escollint dos d'entre aquests disset espectacles: el monòleg Espíritu de Santi Rodríguez, el concert Marvel vs DC, el concert d'Anna Roig, Joan Garriga, Ginestà, el concert de Patum+Marco Mezquida, Miquel Gil Trio, Orfeó Manresà Innova Cançó, les obres Austràlia, Adeu, Jane, Instruccions per fer-se feixista, Coralina, la serventa amorosa i Jauría, i els espectacles Fun Dan Mondays, So hum–Camí a la llum, Satisfacshow, i la proposta de dansa Odissea de la Cia Maria Rovira i la Fundació CreaDance.
L'abonament dels 17 anys del Kursaal es pot comprar a la web del Kursaal i també a taquilles en l'horari habitual (d'11h a 13h i de 18h a 20h de dimarts a diumenge).
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El Kursaal celebra 17 anys amb un abonament de dos espectacles per 17 euros
La promoció consisteix a escollir dos espectacles d'entre disset propostes d’aquesta temporada i serà vàlida des de demà dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 16:11
Actualitzat el 16 de febrer de 2024 a les 16:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una caminada pel Camí del Vilar fa viure el patrimoni de Castellbell i el Vilar
-
Cultura i Mitjans Manresa proposa distingir amb la Medalla al Mèrit Cultural Francesc Comas i Joan Morros
-
Cultura i Mitjans La Fira Mediterrània aplaudeix l'estrena a Catalunya del nou projecte de Sol Picó
-
Cultura i Mitjans Fira Mediterrània estrena un espectacle amb ballarins de Catalunya i Colòmbia
-
Cultura i Mitjans La 28a Fira Mediterrània reuneix 1.200 professionals: «Hem creat un segell molt propi i això ens fa atractius»
-
Cultura i Mitjans L'Arannà explora la tradició musical de les Pitiüses en el seu darrer treball, «Turmarí»