Aquest dijous, 21 d'abril, a partir de les 11 del matí es posaran a la venda les entrades per als tres espectacles de Festa Major que els dies 27, 28 i 29 d'agost es podran veure al Kursaal. Per una banda, Quim Masferrer tornarà al Kursaal amb Bona gent (dissabte, 27 d'agost a les 6 de la tarda i a les 9 del vespre), per l'altra banda, el monòleg Per fi sol amb Carles Sans (diumenge, 28 d'agost a les 6 de la tarda i a les 9 del vespre) i també el concert–espectacle Els colors de Duke Ellington (dilluns, 29 d'agost a les 6 de la tarda) amb l'actor còmic Marcel Tomàs i la Big Band del Girona Jazz Project. Els tres espectacles es poden comprar a taquilles i per internet.
El dissabte de Festa Major (27 d'agost a les 6 de la tarda i a les 9 del vespre) Quim Masferrer portarà a la sala gran l'espectacle Bona Gent, un homenatge al públic en un espectacle únic i impossible de repetir perquè el públic n'és el protagonista. Un monòleg en què l'actor de Sant Feliu de Buixalleu desplegarà totes les seves capacitats d'improvisació i el seu humor més enginyós.
El diumenge 28 d'agost i en doble funció (a les 6 de la tarda i a les 9 del vespre) pujarà a l'escenari de la sala gran del Kursaal el nou muntatge de Carles Sans, Per fi sol. Un espectacle basat en fets reals en què s'explicaran tots els secrets d'El Tricicle i que farà riure a tots els triciclers amb les històries i vivències més divertides de la companyia.
Finalment, la programació de Festa Major al Kursaal es tancarà dilluns, 29 d'agost a les 6 de la tarda amb un concert-espectacle per homenatjar la figura de Duke Ellington, pioner i geni de la història del jazz. El còmic Marcel Tomàs i la Big Band del Girona Jazz Project s'uneixen per transportar-nos al glamur dels elegants clubs nocturns de Nova York i fer-nos gaudir del jazz d'una manera diferent.
El preu dels monòlegs Bona gent i Per fi sol serà de 20 euros (18 euros amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner). Les entrades per veure Els colors de Duke Ellington costaran 15 euros, (12 euros amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner).
El Kursaal posarà dijous a la venda la programació escènica de Festa Major
Dels espectacles "Bona Gent", "Per fi sol" i "Els colors de Duke Ellington"
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’abril de 2022 a
les 17:17
Actualitzat el
20 d’abril de 2022 a les
17:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona acollirà uns nous Batecs Culturals amb música internacional, teatre musical i tributs
-
Cultura i Mitjans
Manresa commemorarà els 80 anys de Xesco Boix amb una exposició i un concert
-
Cultura i Mitjans
Marc Balaguer pujarà al Kursaal amb «Jump», un viatge íntim entre èxit i fracàs
-
Cultura i Mitjans
La manresana Aina López Pla, convidada al concert de Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band
-
Cultura i Mitjans
El 18è Torneig Carcassonne de la Llum reuneix 40 participants a Manresa
-
Cultura i Mitjans
L'Espai 7 de Manresa presenta «Refugis», una mostra sobre protecció i creació col·lectiva
