T'has preguntat mai qui s'inventa els jocs de mans? Qui els fabrica? Qui decideix si es poden fer en públic? Quants tipus de trucs hi ha? Com es classifiquen?
Totes les respostes es revelaran en l'espectacle L'inventor d'il·lusions del Mag Magoo que es podrà veure el diumenge 20 de novembre a les 6 de la tarda al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages.
En aquesta funció, els nens i nenes faran una visita al taller laboratori de l'increïble Professor Gargot on s'endinsaran en el món dels invents i els efectes especials, i descobriran les bambolines de l'il·lusionisme.
L'humor, l'enginy i una posada en escena sorprenent i original són els ingredients d'aquest espectacle per a tota la família, un xou de teatre màgic en el qual Enric Magoo, un dels mags més prestigiosos del país i guardonat arreu del món farà riure i somiar al públic familiar.
Les entrades es poden comprar anticipadament a partir de 5,5 euros a aquest enllaç.
El Mag Magoo portarà diumenge el seu espectacle de màgia i il·lusionisme a Sant Fruitós
La funció es farà al Teatre Casal Cultural dins de la programació Xarxa d'Espectacles infantils
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 22:12
Actualitzat el
19 de novembre de 2022 a les
22:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Manresà porta «Mil primaveres» al festival Dansa Metropolitana de l'Hospitalet
-
Cultura i Mitjans
La periodista Neus Tomàs participarà aquest dijous al cicle Pessics de Saviesa
-
Cultura i Mitjans
El FABA tornarà al Barri Antic amb nous espais recuperats a l'Anònima
-
Cultura i Mitjans
La Diputació lliura el projecte per restaurar la sagristia de l'església de Sant Vicenç de Fals
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebrarà el Dia Mundial de la Poesia amb una setmana d'activitats del 16 al 21 de març
-
Cultura i Mitjans
Un conte infantil impulsa el coneixement de la col verda manresana a escoles del Bages
