T'has preguntat mai qui s'inventa els jocs de mans? Qui els fabrica? Qui decideix si es poden fer en públic? Quants tipus de trucs hi ha? Com es classifiquen?
Totes les respostes es revelaran en l'espectacle L'inventor d'il·lusions del Mag Magoo que es podrà veure el diumenge 20 de novembre a les 6 de la tarda al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages.
En aquesta funció, els nens i nenes faran una visita al taller laboratori de l'increïble Professor Gargot on s'endinsaran en el món dels invents i els efectes especials, i descobriran les bambolines de l'il·lusionisme.
L'humor, l'enginy i una posada en escena sorprenent i original són els ingredients d'aquest espectacle per a tota la família, un xou de teatre màgic en el qual Enric Magoo, un dels mags més prestigiosos del país i guardonat arreu del món farà riure i somiar al públic familiar.
Les entrades es poden comprar anticipadament a partir de 5,5 euros a aquest enllaç.
El Mag Magoo portarà diumenge el seu espectacle de màgia i il·lusionisme a Sant Fruitós
Cultura i Mitjans
La funció es farà al Teatre Casal Cultural dins de la programació Xarxa d'Espectacles infantils
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 22:12
Actualitzat el
19 de novembre de 2022 a les
22:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les inscripcions del taller coral per a la gent gran de Manresa ja són obertes
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà Santa Anna amb tradició, música i els Strombers aquest cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
400 drons il·luminaran el cel de Manresa abans del Castell de Focs de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
La família Alapont dona una flauta baixa al Conservatori de Música de Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre
-
Cultura i Mitjans
La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes
