La programació anual dels Batecs Culturals de Cardona encetarà aquest 2014 amb la premiada obra de teatre El magatzem, de l'escriptor cardoní Jordi Santasusagna, que es podrà veure a l'Auditori Valentí Fuster en dues funcions el proper dissabte i diumenge.
El magatzem és un petit thriller polític, interpretat per la productora teatral Udurae, tancat en una petita nau abandonada, plena de caixes i palets. El candidat a l'alcaldia d'una gran ciutat passa la campanya electoral vivint al magatzem abandonat del seu sogre. Pocs dies abans de les eleccions hi arriba el seu cunyat, molt més jove que ell, periodista a l'atur que també pretén instal·lar-s'hi. Les incompatibilitats personals ideològiques fan impossible una convivència que, a més, es tenyeix de colors transcendentals per al futur de la ciutat, i quan es posa en joc segons què, les conseqüències són imprevisibles.
El magatzem furga en la cara B dels polítics i en la integritat dels periodistes. El món ocult que es pot amagar darrere el rostre amable d'un gran candidat abans d'unes eleccions enfrontat a les conseqüències d'una bomba informativa. Un duel de conviccions oposades, de maneres d'entendre el mon i la política.
Jordi Santasusagna (Cardona, 1971) va ser guardonat, el passat mes de juny, amb el Premi Jaume Vidal i Alcover de teatre en el marc dels Premis literaris Ciutat de Manacor, pel text El magatzem.
Les entrades, que ja estan a la venda pel preu de 12 euros, es poden adquirir online a través d'aquest enllaç.
Les funcions seran dissabte 27 de gener a les 8 del vespre i diumenge 28 de gener a les 6 de la tarda. L'obra té una durada d'1 hora i 30 min.
[naciomanresa]
«El magatzem» de Jordi Santasusagna estrena la temporada dels Batecs Culturals de Cardona
Es podrà veure en dues funcions aquest cap de setmana a l'Auditori Valentí Fuster
Publicat el 24 de gener de 2024 a les 10:44
Actualitzat el 24 de gener de 2024 a les 10:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'empresa manresana Crostars Aerial Shows enlluerna Barcelona amb 400 drons
-
Cultura i Mitjans L'UCE clourà a Manresa amb una mirada crítica i plural sobre el sistema educatiu
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989 Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals