El Moianès té doble cita musical aquest cap de setmana de la mà de les Joventuts Musicals de Moià. Dissabte a les 7 de la tarda al Castell de Calders, el cicle El Moianès sona oferirà un concert gratuït de jazz a càrrec del trio format per Horacio Fumero, contrabaix, Dani Pérez, guitarra, i Guillem Arnedo, bateria. A més, hi haurà visita comentada al Castell i tast gastronòmic de productes del Moianès.
I diumenge a les 8 del vespre continuarà el Festival Francesc Viñas de Moià amb un concert divulgatiu que s'endinsarà en l'univers Mozart i que mostrarà uns curiosos instruments, els corni di bassetto, de la mà del grup Clariphonia que presenta l'espectacle Cartes a Mozart, amb música, textos i suport audiovisual. El concert tindrà lloc a l'Auditori Sant Josep i l'entrada té un preu de 20 euros, 15 per als socis de les Joventuts.
Es poden reservar les entrades al whatsapp 639640434. També es poden aconseguir descomptes 2x1 als comerços del Moianès.
[noticia]104306[/noticia]
[noticia]104296[/noticia]
[noticia]104308[/noticia]
[noticia]104312[/noticia]
El Moianès sona i Festival Francesc Viñas: doble cita musical a la comarca
Pérez, Fumero i Arnero tocaran al Castell de Calders i Clariphonia interpretarà "Cartes a Mozert" a Moià
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de juliol de 2022 a
les 21:27
Actualitzat el
07 de juliol de 2022 a les
21:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Diputació lliura el projecte per restaurar la sagristia de l'església de Sant Vicenç de Fals
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebrarà el Dia Mundial de la Poesia amb una setmana d'activitats del 16 al 21 de març
-
Cultura i Mitjans
Un conte infantil impulsa el coneixement de la col verda manresana a escoles del Bages
-
Cultura i Mitjans
DirVersos celebrarà la seva 50a sessió amb una jam poètica musical a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El MoMa Espai Cultural presenta 18 tallers culturals per a adults per a la primavera
-
Cultura i Mitjans
Manresa consolida el foment del català amb resultats visibles en comerç, joventut i administració
