El Moianès té doble cita musical aquest cap de setmana de la mà de les Joventuts Musicals de Moià. Dissabte a les 7 de la tarda al Castell de Calders, el cicle El Moianès sona oferirà un concert gratuït de jazz a càrrec del trio format per Horacio Fumero, contrabaix, Dani Pérez, guitarra, i Guillem Arnedo, bateria. A més, hi haurà visita comentada al Castell i tast gastronòmic de productes del Moianès.
I diumenge a les 8 del vespre continuarà el Festival Francesc Viñas de Moià amb un concert divulgatiu que s'endinsarà en l'univers Mozart i que mostrarà uns curiosos instruments, els corni di bassetto, de la mà del grup Clariphonia que presenta l'espectacle Cartes a Mozart, amb música, textos i suport audiovisual. El concert tindrà lloc a l'Auditori Sant Josep i l'entrada té un preu de 20 euros, 15 per als socis de les Joventuts.
Es poden reservar les entrades al whatsapp 639640434. També es poden aconseguir descomptes 2x1 als comerços del Moianès.
[noticia]104306[/noticia]
[noticia]104296[/noticia]
[noticia]104308[/noticia]
[noticia]104312[/noticia]
El Moianès sona i Festival Francesc Viñas: doble cita musical a la comarca
Pérez, Fumero i Arnero tocaran al Castell de Calders i Clariphonia interpretarà "Cartes a Mozert" a Moià
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2022 a les 21:27
Actualitzat el 07 de juliol de 2022 a les 21:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants