L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha arrendat un edifici de dues plantes al carrer Padró per tal d'ampliar l'espai del Museu municipal que ha quedat petit pel volum de peces que custodia i conserva actualment.
Amb aquest nou edifici, s'ampliarà la superfície destinada al Museu al municipi, que fins ara disposa únicament de l'espai de l'edifici de la rectoria vella a la plaça de l'Església.
Aquest immoble s'utilitzarà inicialment per al dipòsit dels elements del museu i més endavant és previst que es converteixi en seu del Museu Municipal.
L'edifici del carrer Padró consta d'una planta baixa i un primer pis i l'entrada al museu es realitzarà per la porta de l'immoble, ubicada al carrer Sant Benet.
L'Ajuntament ha signat amb la propietat un contracte de lloguer de 15 anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2017 a
les 20:43
Actualitzat el
01 de desembre de 2017 a les
20:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Enric Casas reivindica la fotografia com a memòria viva en el pregó de la Llum
-
Cultura i Mitjans
El pregó infantil obre la Festa de la Llum 2026 amb humor i creativitat
-
Cultura i Mitjans
El portal Trencadís publica els dietaris històrics de la Biblioteca de Súria
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Sant Fruitós obre portes per celebrar el Dia Mundial de la Ràdio
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat recupera la història dels escoltes Cardenal Lluch i del Carme
