L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha arrendat un edifici de dues plantes al carrer Padró per tal d'ampliar l'espai del Museu municipal que ha quedat petit pel volum de peces que custodia i conserva actualment.
Amb aquest nou edifici, s'ampliarà la superfície destinada al Museu al municipi, que fins ara disposa únicament de l'espai de l'edifici de la rectoria vella a la plaça de l'Església.
Aquest immoble s'utilitzarà inicialment per al dipòsit dels elements del museu i més endavant és previst que es converteixi en seu del Museu Municipal.
L'edifici del carrer Padró consta d'una planta baixa i un primer pis i l'entrada al museu es realitzarà per la porta de l'immoble, ubicada al carrer Sant Benet.
L'Ajuntament ha signat amb la propietat un contracte de lloguer de 15 anys.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans L'Alternativa busca blindar-se com a patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba Pere Fontanals
-
Successos L'incendi de Rubió s'ha iniciat a Castellfollit de Boix, segons els Agents Rurals Redacció
-
-
Cultura i Mitjans Estel Blay serà la pregonera institucional de la Festa Major de Manresa 2026 Redacció
-
Publicat el
01 de desembre de 2017 a
les 20:43
Actualitzat el
01 de desembre de 2017 a les
20:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Súria tanca amb èxit de participació i una aposta per la cultura popular
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Dansaire Santvicentí estrena «Vellut», el tercer espectacle de la seva trilogia escènica
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà una nova audició de sardanes amb la Bellpuig Cobla aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
El Concurs Sons ja té finalistes per a la gran final de la Fira Mediterrània de Manresa
-
Cultura i Mitjans
El COAC obre la novena edició del concurs de fotografia sobre arquitectura
-
Cultura i Mitjans
Les Brucardes es preparen per viure tres dies de Festa Major
