El navassenc Xavier Costa Badia ha estat el guanyador del premi Premi IEC de la Secció Històrico-Arqueològica Pròsper de Bofarull d'Història Medieval pel treball Paisatges monàstics. El monacat alt-medieval als comtats catalans (segles IX-X). Aquest premi forma part del castell de premis i de borses d'estudi de la convocatòria dels Premis Sant Jordi 2020 de l'Institut d'Estudis Catalans.
Xavier Costa és graduat en Història (2013) i màster en Cultures Medievals (2015) per la Universitat de Barcelona. És membre del Grup de Recerca en Estudis Medievals d'Art, Història, Paleografia i Arqueologia (MAHPA) i de l'Institut de Recerca en Cultures Medievals (IRCVM).
El navassenc Xavier Costa guanya un Premi d'història medieval del IEC
El Pròsper de Bofarull d'Història Medieval pel treball Paisatges monàstics. El monacat alt-medieval als comtats catalans (segles IX-X)
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2020 a
les 19:25
Actualitzat el
18 de maig de 2020 a les
19:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una xerrada al Casino posarà el focus en la crisi de Renfe i el servei a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El celler Abadal celebrarà la cinquena edició de l'Abadal Music Fest amb tres nits de concerts
-
Cultura i Mitjans
Rajadell recopila la seva història en un llibre de fotografies antigues del municipi
-
Cultura i Mitjans
Les Caramelles ompliran de música els carrers de Sant Fruitós per Pasqua
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Rams dona el tret de sortida a la setmana de Caramelles a Súria
-
Cultura i Mitjans
Més de 140 professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
