El pati de la Casa Lluvià ha acomiadat la temporada d'estiu amb una desena de concerts programats des de principis de juny a través d'una cessió de l'espai a l'establiment gastronòmic Glaç. L'entorn del pati modernista, que acull la seu a Manresa del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ha funcionat com un aparador musical dels artistes del territori i ha estat també un punt de trobada, d'oci i cultura al centre de la capital del Bages.
La demarcació del COAC a les Comarques Centrals fa una valoració molt positiva d'una experiència que ha permès consolidar una oferta cultural pròpia, obrir la seu de l'entitat al públic i apropar-se al conjunt de la ciutadania, més enllà del col·lectiu de professionals de l'arquitectura del territori. Des de principis de juny han passat per l'escenari de la Casa Lluvià Antonio El Remendao, Sweet Blue, Falcon & Firkin i Xènia Delgado, entre altres artistes amb una àmplia oferta de registres musicals.
El pati de la Casa Lluvià acomiada la temporada amb una desena de concerts programats durant l'estiu
Cultura i Mitjans
L'espai modernista, seu a Manresa del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ha estat des del mes de juny i fins a finals de setembre un aparador musical i punt de trobada, d'oci i cultura al centre de la capital del Bages
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
-
Contingut patrocinat Un estudi presentat a la Fira Mediterrània reclama més suport municipal a la creació cultural Pere Fontanals
Publicat el
05 d’octubre de 2023 a
les 21:46
Actualitzat el
05 d’octubre de 2023 a les
21:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reactiva els espectacles familiars amb «Womagis, el mag de les paraules»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
-
Cultura i Mitjans
«Bolangera llarga», de l'Esbart Maragall, s'endú el Premi Delfí Colomé de dansa popular
-
Cultura i Mitjans
Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana
-
Cultura i Mitjans
Els espectacles de música inicien la 29a Fira Mediterrània de Manresa
