Aquesta és la segona edició del concurs organitzat pel PDeCAT Bages de microrelats inspirats en la Diada de Sant Jordi. El concurs, anomenat #microdrac2018, enguany ha tingut més participació que l'any passat, la seva primera edició.
El jurat ha escollit dos guanyadors: un primer i un segon premi. El primer premi ha estat pel microrelat que duia per títol "Se'n diu llibertat" i l'autora és l'Alba Font de Manresa. El segon premi és per Jordi de la Fuente del Pont de Vilomara, pel microrelat "Sorprès".
Ambdós guanyadors van recollir ahir els premis a la seu de PDeCAT Bages de la mà de Lluís Font, diputat de Junts per Catalunya i membre de la direcció executiva nacional del PDeCAT i de la Ivet Castaño presidenta comarcal de PDeCAT Bages. El primer premi consisteix en un sopar per a dues persones a un restaurant de Manresa i un lot de productes dolços de proximitat, mentre que el segon premi està basat en una degustació de productes per a dues persones a una cafeteria de Manresa i un lot de llibres.
El jurat del #microdrac2018, que es va reunir el passat divendres 27 d'abril per decidir el seu veredicte, estava format per un membre d'Òmnium, un docent de l'àmbit de la filologia catalana i un membre de PDeCAT Bages.
ARA A PORTADA
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
-
Biel Colominas afronta la direcció esportiva del Baxi Manresa com un repte que no podia rebutjar Xavier Sucarrats
-
Publicat el 08 de maig de 2018 a les 19:41
Actualitzat el 08 de maig de 2018 a les 19:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'empresa manresana Crostars Aerial Shows enlluerna Barcelona amb 400 drons
-
Cultura i Mitjans L'UCE clourà a Manresa amb una mirada crítica i plural sobre el sistema educatiu
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies