El Petit Cineclub de Manresa portarà diumenge a 2/4 de 12 del migdia a l'Auditori de la plana de l'Om la pel·lícula d'animació La mama és pura pluja, recomanada a partir de 6 anys.
La Jana és una nena de 8 anys forta i espavilada que té moltes ganes que arribi el Nadal, però aquest any l'haurà de passar amb la seva àvia, ja que la seva mare necessita un descans. Per la seva banda, la petita Violeta no s'hauria imaginat mai vivint al Palau de Versalles, i menys amb el seu oncle Regis. Totes dues protagonistes es trobaran amb situacions que no entraven als seus plans, però aprendran a viure-les amb optimisme i alegria.
Són dues boniques històries plenes de màgia i tendresa que aborden la gestió de les emocions dels més petits de la casa.
Les entrades es poden adquirir a 3,50 euros de forma anticipada a les taquilles del Kursaal o per internet. El mateix dia de la projecció es posaran a la venda a la plana de l'Om a partir de mitja hora abans de l'inici de la sessió.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XijhvPLMn1U[/youtube]
El Petit Cineclub de Manresa projectarà diumenge «La mama és pura pluja»
Cultura i Mitjans
Serà a 2/4 de 12 del migdia a l'Auditori de la plana de l'Om
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2022 a
les 21:50
Actualitzat el
15 de desembre de 2022 a les
21:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
-
Cultura i Mitjans
La Penedès Film Orchestra debuta al Kursaal amb un concert de bandes sonores de cinema
