El Pont de Vilomara acollirà a partir de dijous la mostra conjunta "Tocats pel foc" a càrrec de dotze artistes locals que exposaran les seves obres en sis equipaments del municipi. Les obres, totes elles pintures, es presentaran aquest dijous a la Biblioteca Municipal a partir de 2/4 de 7 de la tarda.
A partir de dijous les obres es repartiran a cinc equipaments més del municipi que, a part de la Biblioteca Municipal, seran l'Ajuntament, la Casa de la Cultura, la Llar d'avis, la Sala Polivalent i el CAP.
A la Biblioteca hi quedaran El rebrot (trilogia) de Celia Merino i Flames d'Antonia Orti; a l'Ajuntament s'exposaran Pànic de Maribel Risquete i Angoixa de Teresa Martínez; a la Casa de la Cultura, Bosc cremat de Neus Suàrez i Bèstia (La deesa del foc) d'Antonio Sevillano; a la Llar d'avis, Renaixement i Cendres d'Olga Mampel i Un racó de bosc de Dori Aranda; a la Sala Polivalent, El temps ho portarà tot de Luís de la Torre i Les tines de Pablo Leal López, i al CAP Dia gris de Yolanda Urango i Entre la vida i la cendra de Rosa M. Lanza.
Les obres estaran exposades en aquests sis punts fins al dia 24 de juliol.
El Pont de Vilomara acull una exposició dispersa d'artistes locals sobre l'incendi de 2022
Cultura i Mitjans
"Tocats pel foc" es podrà visitar a la Biblioteca, l'Ajuntament, la Casa de la Cultura, la Llar d'avis, la Sala Polivalent i el CAP
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
11 de juliol de 2023 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
