La sala gran del teatre Kursaal acollirà diumenge a les 6 de la tarda un concert del reconegut Quartet Casals, un dels quartets de corda més importants d'àmbit internacional. Fundat el 1997 a la Escuela Superior Reina Sofía de Madrid, la formació està integrada per Vera Martínez al violí, Jonathan Brown a la viola i els germans Abel i Arnau Tomàs, al violí i al violoncel, respectivament.
Al Kursaal interpretaran el quartet de corda núm. 15 en Re menor, K.421/417b de Mozart; cinc moviments per a quartet de corda Op. 5 de Webern; sis bagatelles Op. 9, també de Webern, i el quartet de corda núm. 3 en La major, Op. 41 núm. 3 de Schumann.
D'ençà que va guanyar els primers premis en els concursos internacionals de Londres i d'Hamburg, el Quartet Casals ha estat convidat regularment a les sales de concerts més prestigioses del món: Carnegie Hall (Nova York), Wigmore Hall (Londres), Philarmonie (Berlín), Cité de la Musique (París), entre altres ciutats.
També ha desenvolupat una important producció discogràfica per al segell Harmonia Mundi, que es tradueix fins al moment en l'edició d'una dotzena de CD amb un repertori ampli, entre els quals destaca la gravació de la integral dels Quartets de Beethoven; també destaca l'enregistrament en directe d'una sèrie de DVD amb la integral dels Quartets de Schubert, editats per Neu Records.
Les entrades per escoltar el Quartet Casals tenen un preu únic de 22 euros, 20 euros amb carnet Galliner i majors de 65 anys i 12 euros per als menors de 25 anys i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
El prestigiós Quartet Casals tornarà al Kursaal diumenge
Interpretaran obres de Mozart, Webern i Schumann
ARA A PORTADA
-
Detenen 19 joves, 12 dels quals menors, per robatoris violents i agressions grupals a Manresa Pere Fontanals
-
Manifestació inèdita dels mestres del Bages: en bicicleta fins a Barcelona per la C-55 Pere Fontanals
-
-
Troben el cos sense vida de l'home de 80 anys que buscaven a Pinós des de dilluns a la tarda Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
04 de novembre de 2021 a
les 18:59
Actualitzat el
04 de novembre de 2021 a les
19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa obrirà el campanar al públic
-
Cultura i Mitjans
Abacus Manresa acollirà la presentació d'«Una casa sense diaris» amb Ariadna Oltra
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós descobreix Pineda i Sant Iscle en una caminada de patrimoni local
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa mostra l'univers visual de Joan Fontcuberta
-
Cultura i Mitjans
La Festa del Castell celebrarà l'onzena edició amb dansa, màgia i caminada popular
-
Cultura i Mitjans
El Casino acollirà aquest cap de setmana la 36a exposició i la fira del bonsai
