La sala gran del teatre Kursaal acollirà diumenge a les 6 de la tarda un concert del reconegut Quartet Casals, un dels quartets de corda més importants d'àmbit internacional. Fundat el 1997 a la Escuela Superior Reina Sofía de Madrid, la formació està integrada per Vera Martínez al violí, Jonathan Brown a la viola i els germans Abel i Arnau Tomàs, al violí i al violoncel, respectivament.
Al Kursaal interpretaran el quartet de corda núm. 15 en Re menor, K.421/417b de Mozart; cinc moviments per a quartet de corda Op. 5 de Webern; sis bagatelles Op. 9, també de Webern, i el quartet de corda núm. 3 en La major, Op. 41 núm. 3 de Schumann.
D'ençà que va guanyar els primers premis en els concursos internacionals de Londres i d'Hamburg, el Quartet Casals ha estat convidat regularment a les sales de concerts més prestigioses del món: Carnegie Hall (Nova York), Wigmore Hall (Londres), Philarmonie (Berlín), Cité de la Musique (París), entre altres ciutats.
També ha desenvolupat una important producció discogràfica per al segell Harmonia Mundi, que es tradueix fins al moment en l'edició d'una dotzena de CD amb un repertori ampli, entre els quals destaca la gravació de la integral dels Quartets de Beethoven; també destaca l'enregistrament en directe d'una sèrie de DVD amb la integral dels Quartets de Schubert, editats per Neu Records.
Les entrades per escoltar el Quartet Casals tenen un preu únic de 22 euros, 20 euros amb carnet Galliner i majors de 65 anys i 12 euros per als menors de 25 anys i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
El prestigiós Quartet Casals tornarà al Kursaal diumenge
Interpretaran obres de Mozart, Webern i Schumann
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 04 de novembre de 2021 a les 18:59
Actualitzat el 04 de novembre de 2021 a les 19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri