El Quinto Carajillo tocarà de nou a Sant Salvador de Guardiola en proper dissabte, el poble on el grup santjoanenc es va consagrar dins l'escena rumbera comarcal després de guanyar el 2n Concurs de Música Jove del municipi a l'estiu.
El concert es farà dissabte a les 11 de la nit al Teatre La Sala, en el marc dels actes del 25-N, que és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. Així, durant l'acte es farà també la lectura d'un manifest de rebuig a aquesta problemàtica social i de suport a les dones afectades. Serà la prèvia del concert del Quinto Carajillo, que combinarà versions de mítiques cançons rumberes d'artistes com Estopa, Muchachito, Peret, o Los Delinqüentes, amb cançons pròpies. A més, hi ha previst que un dels membres del grup toqui un tema en format solo dedicat precisament a la temàtica de la lluita contra la violència de gènere.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2018 a les 17:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura