El Racó de l'Art de la Papasseit dedica una exposició a Ermisenda Soy

Publicat el 10 de febrer de 2016 a les 22:23
Actualitzat el 10 de febrer de 2016 a les 22:28
El proper divendres 12 de febrer a les 8 del vespre la llibreria Papasseit de la Plaça Gispert de Manresa acollirà la inauguració de l'exposició "Coffee project" d'Ermisenda Soy, que comptarà amb una intervenció artística en directe de la il·lustradora barcelonina.

Ermisenda Soy és llicenciada en Història de l'Art i ha estudiat, treballat, viscut i exposat en diverses ciutats italianes, una influència que, sens dubte, es nota a la seva obra.

El dibuix i la il·lustració són la seva gran passió i actualment combina la feina a l'estudi (és resident a l'Espai d'Arts Roca Umbert de Granollers) amb la docència artística i l'educació vinculada a projectes artístics.

Les peces que constitueixen "Coffee project", el projecte que exposarà a la llibreria manresana, son creades a partir d'imatges de les pauses del cafè enviades pel públic i que, per separat, recullen diverses narracions il·lustrades, alfabets visuals d'imaginaris propis i independents.

A partir de la intervenció de l'artista en aquestes imatges a base d'il·lustració, es redefineixen i configuren com a una sola peça, amb un nou discurs que unifica els fragments. S'estableix doncs un diàleg amb el públic, un diàleg en una pausa de cafè.

El dia de la inauguració, divendres 12 a les 8 del vespre, Soy aprofitarà per mostrar al públic la seva forma de treballar, fent un treball d'il·lustració en directe.