La setzena edició d'un dels festivals poètics i literaris de referència a Catalunya, el Tocats de Lletra de Manresa, se celebrarà enguany del 18 al 30 d'octubre. En aquesta edició tindrà com a títol Acollits, un lema de plena d'actualitat que també tindrà relació amb Manresa 2022, l'esdeveniment que commemora els 500 anys de l'acollida de la ciutat a Ignasi.
En total, el festival reunirà una trentena d'activitats en una programació que es donarà a conèixer properament, i que tindrà com a protagonistes, com cada any, la poesia, la paraula i la música, amb la participació de nombrosos creadors i noms propis de referència en el món de les lletres. Es tracta d'un certamen plenament consolidat en el calendari cultural de la ciutat i d'autèntica referència a Catalunya.
De moment, el festival Tocats de Lletra 2022 ja ha fet pública la imatge gràfica, obra de la fotògrafa manresana Eva Bozzo, una professional amb una àmplia trajectòria en el sector.
El festival és organitzat per l'Ajuntament de Manresa, el Gremi de Llibreters i Òmnium Cultural, amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes, de la Diputació de Barcelona i d'entitats del territori. El web de Tocats de Lletra centralitzarà properament tota la informació referent al festival, amb la programació de tots els espectacles. També es podrà seguir tota la informació al canal de Twitter @tocatsdelletra i a les xarxes socials de Manresa Cultura i de l'Ajuntament de Manresa.
El setzè Tocats de Lletra de Manresa se celebrarà del 18 al 30 d'octubre
Cultura i Mitjans
El certamen literari fa públic el cartell d'enguany, obra de la fotògrafa manresana Eva Bozzo, i que incorpora com a lema "Acollits"
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
20 de setembre de 2022 a
les 19:35
Actualitzat el
20 de setembre de 2022 a les
19:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
-
Cultura i Mitjans
Carles-Jordi Guardiola dona a l'Arxiu Comarcal un exemplar únic de la «Passió» de Manresa del 1798
-
Cultura i Mitjans
La pluja converteix l'Aplec de Coaner en un congrés sobre el seu patrimoni monumental i natural
-
Cultura i Mitjans
«Pla per Roig» recrearà al Kursaal l'entrevista de Montserrat Roig a Josep Pla del 1972
-
Cultura i Mitjans
El Govern tria una nau a Sant Fruitós per ubicar-hi la Reserva Nacional de museus el 2030
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
