El Tapantic s'ha convertit en un fenomen de la Festa Major de Manresa. Vint-i-cinc establiments han presentat les seves propostes en un circuit que ha quedat col·lapsat des de primera hora i que ha ofert proposta gastronòmica i canya de cervesa a 2,5 euros.
El jurat del Tapantic, format per prestigiosos gastrònoms de la comarca, després de molta deliberació, ha atorgat el primer premi a Las Vegas, amb el seu salmó marinat, i els dos accèssits al 2 de Sushi -maki cruixent- i al 1913 -dunkins de foie-. Propostes de tot tipus, des de les més elaborades fins a les més convencionals, han omplert els carrers del Centre Històric.
Si el Tapantic és una de les propostes que més participants aplega, aquesta edició ha estat encara més exitosa que les anteriors.
El Tapantic viu la seva edició més exitosa
Las Vegas s'ha emportat el premi a la millor tapa d'entre els 25 establiments que hi han participat
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2019 a les 22:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video