El Teatre Conservatori enceta la programació teatral aquest diumenge, 21 de gener a les 18h, amb L'electe de Ramon Madaula i interpretat per Abel Folk i Roger Coma. L'espectacle, que ja es va poder veure el febrer del 2017 a la Sala Petita del Kursaal, torna ara amb les entrades exhaurides.
Un jove polític acaba de ser escollit president. En poques hores ha de pronunciar el discurs d'investidura però, cada vegada que l'assaja, un terrible tic deforma la seva cara de manera tan ridícula com hilarant. El psiquiatra només té unes poques hores per resoldre aquest aparent trastorn i evitar que el president electe faci un ridícul espantós en la seva primera compareixença.
L'electe es converteix en una batalla entre el president i el psiquiatre. Què amaga cadascú? Quines són les veritables intencions d'un i altre? Quins fets de la nostra vida marquen el nostre futur i, sobretot, la nostra vocació? Política contra ciència, consciència contra aparença, poder contra poder. Pur divertiment.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sy4ln1TH5Fg[/youtube]
El teatre del Conservatori engega diumenge amb les entrades exhaurides per veure «L'electe»
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2018 a les 18:07
Actualitzat el 18 de gener de 2018 a les 18:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys