Llach Poeta arriba a Sant Joan de Vilatorrada. L'espectacle es representarà al Teatre Ateneu La Verbena el pròxim 13 de desembre a les 18 h. Les cançons de Lluís Llach es presenten en un format i cadència diferents, sense perdre ni un bri de la força que tenen, amb Joan Berlanga a la paraula i Albert Flores al piano.
La representació serà possible gràcies a l'esforç del Teatre Ateneu La Verbena que, tot i les restriccions perimetrals municipals, ha apostat per tirar endavant l'espectacle, complint totes les mesures de seguretat, aforament i distància que la situació actual requereix. Llach Poeta s'ha apuntat a l'aposta pujant a l'escenari.
Per assistir a l'espectacle, les entrades es poden comprar a través de la pàgina del Teatre Ateneu La Verbena o presencialment, al mateix teatre, dimarts i dijous al matí.
Llach Poeta és un espectacle de caràcter intimista que portarà als espectadors de viatge en el record de les cançons de Lluís Llach i les històries que aquestes expliquen.
El Teatre la Verbena portarà «Llach poeta» diumenge a Sant Joan de Vilatorrada
Les cançons del cantautor es presenten amb Joan Berlanga a la paraula i Albert Flores al piano
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2020 a les 12:38
Actualitzat el 08 de desembre de 2020 a les 12:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major