Súria celebrarà el Dia Internacional de la Dona amb actes reivindicatius i de participació per sensibilitzar sobre la necessitat d'una igualtat real i d'acabar amb les discriminacions econòmiques, socials i laborals. El programa d'activitats s'estendrà entre els dies 8 i 21 de març.
La plaça de la Serradora serà el centre de les activitats d'aquest divendres 8 de març, Dia Internacional de la Dona, des de les 9.15 h, amb la lectura d'un manifest. Aquest espai urbà també serà el punt de partida i arribada d'una caminada popular, i de diferents activitats que hi tindran lloc durant tot el dia, promogudes pel Grup Local Sense Dones no hi ha Revolució.
El mateix dia s'inaugurarà l'exposició Les filles de Durga, que aplega diferents imatges de la fotògrafa catalana Eva Parey sobre el coratge de les dones de Mumbai (Índia) i la seva lluita contra la discriminació. Aquesta mostra es podrà visitar a Cal Balaguer del Porxo fins al diumenge 31 de març.
El proper concert d'Art en Cicle amb Jo Jet i Maria Ribot amb el Cor, que tindrà lloc dissabte 9 de març, s'ha adherit al Dia Internacional de la Dona. Altres actes inclosos en el programa són una visita a Penelles (dijous 14 de març) i la xerrada ‘Les ‘superwomen' del segle XXI' (dijous 21 de març).
En la salutació del programa d'enguany, la regidora de Benestar Social, Sanitat i Solidaritat, Carme Besa, afirma que "ens queda molta feina per fer"per tal d'assolir la plena igualtat entre homes i dones. Per aquest motiu, "no podem deixar ni de reivindicar ni de lluitar per aconseguir que el paper de la dona sigui cada dia més respectat i reconegut".
- Programa del Dia Internacional de la Dona a Súria
Els actes del Dia Internacional de la Dona de Súria s'allargaran fins al 21 de març
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
04 de març de 2019 a
les 19:44
Actualitzat el
04 de març de 2019 a les
19:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
