Els alumnes de l'escola de música l'Esclat van oferir aquest divendres una selecta vetllada musical a la Casa Lluvià de Manresa en el marc de l'exposició dedicada als artistes del Grup 13.
Els joves músics manresans van protagonitzar la primera de les activitats paral·leles organitzades amb motiu d'aquesta mostra. Un total de vuit intèrprets -Marcel Compte, Senna Sabater i Xenia Cabañés (piano); Martí Querol (guitarra elèctrica); Íria Ladrón de Guevera i Anna Soler (violoncels); Aina Riba (veu); Ariadna Padró (violí)- van desgranar un programa d'allò més variat que incloïa obres com Place St Henri d'Oscar Peterson, Vivaldi Variation de Florian Christl, Sylvia de Focus, La Rosa del Petit Princep, Hungarian Stomp de P. Wedgwood o unes Píndoles musicals del manresà Josep Padró, interpretades per la seva filla.
El públic que omplia l'auditori i part de la sala d'exposicions, entre els que s'hi comptaven artistes i familiars del Grup 13, així com membres de diverses entitats culturals manresanes, va aplaudir entusiastament cadascuna de les interpretacions.
En la presentació de l'acte, el professor Ovidi Cobacho, del col·lectiu GREHVAT.0, va agrair la col·laboració de l'Esclat i va posar en valor el diàleg entre diferents disciplines i generacions d'artistes com a font d'enriquiment i eixamplament d'horitzons culturals. Al seu torn, Ariadna Padró, directora de l'Esclat, va manifestar la bona disposició de l'escola a participar en tot tipus d'actes i esdeveniments culturals.
Els alumnes de l'Esclat posen música a les pintures del Grup 13
Els joves músics van tocar a la Casa Lluvià amb motiu de l'exposició dedicada a aquests artistes
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de febrer de 2022 a
les 17:07
Actualitzat el
05 de febrer de 2022 a les
18:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal celebrarà 7.000 dies de la seva reinauguració amb l'espectacle «Gota»
-
Cultura i Mitjans
La ciutadania escull el nom de quatre parcs de Pineda de Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acollirà el concert de Setmana Santa amb bandes sonores i música coral
-
Cultura i Mitjans
Iscla i Balduz porten al Kursaal «Honestedat», un duel sobre límits i consentiment
-
Cultura i Mitjans
L'exposició solidària contra el càncer a Manresa creix en participació i vendes
