Aquest dijous comencen les primeres festes majors dels barris de Sant Fruitós de Bages amb les festes de la Rosaleda i de Torroella de Baix.
Al barri de la Rosaleda la festa començarà aquest dijous 23 de juny amb un sopar de revetlla, castell de focs i ball amb Djs. El divendres, a partir de les 6 de la tarda hi haurà les exhibicions del club de patinatge CEFAR i del gimnàs V2O i acabarà la jornada amb la ja tradicional frankfurada.
La matinal del divendres acollirà un partit de futbol mixt i a la tarda es podrà gaudir de les danses de l'esbart Som Riu d'Or i d'una cercavila dels Geganters i Grallers de Sant Fruitós. A partir de les 9 del vespre se celebrarà el sopar de germanor.
El darrer dia de la festa, el diumenge, a partir de les 12 del migdia, vermut popular i guerra d'aigua, i després de dinar es podrà gaudir d'una zona d'inflables aquàtics, festa de l'escuma i berenar per als assistents.
La festa al barri és organitzada per l'Associació de Veïns de La Rosaleda i compta amb el suport de l'Ajuntament.
[h3]La festa a Torroella de Baix[/h3]
Al barri de Torroella de Baix la festa també començarà dijous amb el sopar popular i el nomenament dels pubills, amb posterior festa a càrrec d'un punxadiscos.
El divendres, els més petits podran gaudir amb el ball d'espuma, a les 6 de la tarda, i amb una menjada de biquinis. A partir de les 11 de la nit es faran actuacions de la gent gran.
El dissabte serà el torn de la matinal d'inflables per fer gana per al dinar popular. A partir de les 4 de la tarda hi haurà jocs a la plaça i a les 11 de la nit ball de Festa Major.
La festa acabarà el diumenge amb la missa, a partir de 2/4 de 10 del matí, amb posterior xocolatada, ballada de gegants i l'hora de l'aigua. A les 7 de la tarda es farà la fi de festa amb una tarda de bingo i sopar.
La festa al barri és organitzada per l'Associació de Veïns de Torroella de Baix i també compta amb el suport de l'Ajuntament.
[h3]Les properes festes de barri de Sant Fruitós[/h3]
Les properes festes als barris del municipi seran el 8 i 9 de juliol al carrer Nou, del 15 al 17 de juliol a les Brucardes i del 22 al 24 de juliol a Pineda de Bages.
Els barris de la Rosaleda i Torroella de Baix de Sant Fruitós celebren les seves festes majors
Les festes s'allargaran d'aquest dijous a diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2022 a les 18:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escolania de Montserrat participa en l'acte a la Sagrada Família pel centenari de la mort de Gaudí
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
