 Un moment de l'espectacle dels Brodas Bros. Foto: Nàstia Belyanina
 Un moment de l'espectacle dels Brodas Bros. Foto: Nàstia Belyanina
	
	Havien de ser a Manresa per a una sessió i n'han acabat omplint dues. El hip-hop de Brodas Bros ja va fer que a principis de setmana les entrades estiguessin esgotades obligant a programar una segona sessió que ha provocat cues que arribaven a mig passeig.
	
	Sota la direcció escènica de Joan Gràcia del Tricicle, l'espectacle vol apropar la personalitat del hip-hop i la dansa més actual al gran públic. L'espectacle es composa de 7 ballarins i 3 músics en directe: un bateria, un DJ que fa scratching, i un flautista saxofonista que fa beat box. Una companyia que torna al cicle Platea Jove després de l'èxit del muntatge "Iva Inclòs".
	
	Platea Jove continuarà amb l’espectacle de circ Limbus a càrrec de l’Ateneu Nou Barris a la sala gran del Kursaal (19 de novembre a la sala gran del Kursaal) i finalment, per cloure la temporada, "Zoo" de la companyia Yllana. (el 3 de desembre al teatre Conservatori).
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 22 d’octubre de 2010 a les 23:29
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															