Els Brodas Bros omplen dues sessions al Kursaal

Publicat el 22 d’octubre de 2010 a les 23:29

Un moment de l'espectacle dels Brodas Bros. Foto: Nàstia Belyanina

Havien de ser a Manresa per a una sessió i n'han acabat omplint dues. El hip-hop de Brodas Bros ja va fer que a principis de setmana les entrades estiguessin esgotades obligant a programar una segona sessió que ha provocat cues que arribaven a mig passeig.

Sota la direcció escènica de Joan Gràcia del Tricicle, l'espectacle vol apropar la personalitat del hip-hop i la dansa més actual al gran públic. L'espectacle es composa de 7 ballarins i 3 músics en directe: un bateria, un DJ que fa scratching, i un flautista saxofonista que fa beat box. Una companyia que torna al cicle Platea Jove després de l'èxit del muntatge "Iva Inclòs".

Platea Jove continuarà amb l’espectacle de circ Limbus a càrrec de l’Ateneu Nou Barris a la sala gran del Kursaal (19 de novembre a la sala gran del Kursaal) i finalment, per cloure la temporada, "Zoo" de la companyia Yllana. (el 3 de desembre al teatre Conservatori).