Un moment de l'espectacle dels Brodas Bros. Foto: Nàstia Belyanina
Havien de ser a Manresa per a una sessió i n'han acabat omplint dues. El hip-hop de Brodas Bros ja va fer que a principis de setmana les entrades estiguessin esgotades obligant a programar una segona sessió que ha provocat cues que arribaven a mig passeig.
Sota la direcció escènica de Joan Gràcia del Tricicle, l'espectacle vol apropar la personalitat del hip-hop i la dansa més actual al gran públic. L'espectacle es composa de 7 ballarins i 3 músics en directe: un bateria, un DJ que fa scratching, i un flautista saxofonista que fa beat box. Una companyia que torna al cicle Platea Jove després de l'èxit del muntatge "Iva Inclòs".
Platea Jove continuarà amb l’espectacle de circ Limbus a càrrec de l’Ateneu Nou Barris a la sala gran del Kursaal (19 de novembre a la sala gran del Kursaal) i finalment, per cloure la temporada, "Zoo" de la companyia Yllana. (el 3 de desembre al teatre Conservatori).
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
22 d’octubre de 2010 a
les 23:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
