Aquest proper diumenge de Pasqüetes, els caramellaires del Pessebre Vivent del Pont Llarg, del Casal de la Parròquia de la Mare de Déu de l'Esperança, faran la cloenda de les diades caramellaires del grup amb un acte de lluïment de tots els balls i cançons d'enguany.
El Dilluns de Pasqua, els caramellaires del Pessebre Vivent del Pont Llarg van començar les jornades caramellaires fen la ruta pel nucli de cases de les Neus i les cases de pagès del Poal. Com és tradició en aquest grup, el diumenge sobre (el diumenge de Pasqüetes o Diumenge d'Alba), es posa fi a les jornades caramellaires amb un acte de cloenda a la Parròquia de la Mare de Déu de l'Esperança del Barri Mión. Es tracta d'un tret característic i diferenciador dels altres grups caramellaires del Bages, que solen fer les seves actuacions el dissabte i Diumenge de Pasqua.
L'acte començarà amb l'assistència de tots els caramellaires a l'Ofici religiós a les 11 h. a la Parròquia de l'Esperança, seguint la tradició, per passar a fer l'exhibició de tot el repertori de balls de bastons, danses i cançons de caramelles d'aquest any. Seguidament, es farà l'acte del Pubillatge del Pessebre, amb l'elecció de les Pubilles i Hereus. Enguany, el grup convidat és el dels Grallers i Geganters de Santpedor que participaran també de la festa amb els seus gegants i gegantons. Es clourà l'acte amb el sorteig públic del Concurs del Caganer, d'entre tots els participants que van omplir la butlleta durant la celebració de la passada edició del Pessebre Vivent del Pont Llarg.
El colofó de les diades caramellaires serà un dinar de germanor en el que participaran tots els participants a les Caramelles d'enguany.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’abril de 2018 a
les 20:33
Actualitzat el
06 d’abril de 2018 a les
20:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Matinal al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac torna amb activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
