Aquesta primavera, Els Carlins de Manresa amplia les seves formacions i es llança al món de l'escriptura teatral. L'entitat manresana, conscient de la poca formació que hi ha enfocada a la dramatúrgia, ha creat una nova línia per fer néixer nous dramaturgs a la comarca.
El curs d'iniciació a l'escriptura teatral, impartit per Sílvia Navarro, graduada en Direcció i Dramatúrgia per l'Institut del Teatre i amb un postgrau en Guió i Realització de Programes d'Humor, tindrà lloc els dies 13 i 27 d'abril i 11 i 25 de maig de 10 del matí a 1 del migdia a Els Carlins de Manresa.
És una formació intensiva i presencial adreçada a totes les edats que té com a objectiu conèixer tots els mecanismes dramatúrgics principals i poder escriure una primera peça de micro-teatre. Aquest text breu es podrà presentar en el Premi Jove de Microteatre que ofereix la mateixa entitat.
El preu del curs és de 150 euros; amb un descompte de 20 euros en el cas de ser Tramoia i un descompte de 40 euros per a menors de 30 anys (inclosos). Les bonificacions no acumulables.
Les inscripcions es poden fer fins al 5 d'abril al web d'Els Carlins.
Els Carlins estrena una nova línia de formació dedicada a la dramatúrgia
El curs s'impartirà durant els mesos d'abril i maig de la mà de Sílvia Navarro
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2024 a les 17:09
Actualitzat el 11 de març de 2024 a les 17:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Morros rebrà aquest dimarts la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós inaugura la mostra «Biblioteca d'artistes» amb obres d'usuaris d'Ampans
-
Cultura i Mitjans
Las Vegas tanca el mil·lenari de Montserrat amb una mostra pictòrica d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
«Bon dia, Catalunya Central» dedica un especial a La Marató contra el càncer aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
El Campi qui Jugui celebrarà 40 anys amb més espais familiars, memòria històrica i activitats noves
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
